Reparatie melden

Wij regelen een groot deel van het onderhoud aan uw woning. Wilt u weten wie er verantwoordelijk is voor de reparatie? U leest het in de A t/m Z lijst. Ook ziet u of er een Serviceabonnement nodig is voor uw reparatie.

Hieronder vindt u meer informatie over de meest voorkomende reparaties.

Verwarming defect Afvoer verstopt Ventilatie defect Glasschade Schimmel Ongedierte Gas storing Glasschade Stroomstoring Lift storing Rookmelder defect TV/Internet storing

 
 

Staat uw situatie er niet bij? We helpen u graag via:

Spoed

Bij een spoedreparatie, neem contact op met onze Klantenservice via 088 450 10 10. Denk hierbij aan gaslekkage een gesprongen waterleiding of als u uzelf heeft buiten gesloten. Bij spoed staan we 24 uur per dag, 7 dagen in de week voor u klaar. Wanneer u zelf een bedrijf regelt, betaalt u de kosten. 

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden